Op 15 november 2016 organiseert het evenementenplatform een bijeenkomst voor ondernemers, organisatoren en bestuurders om op de hoogte gebracht te worden van de stand van zaken rond het organiseren van evenementen.

De bijeenkomst wordt gehouden in het gemeentehuis en de aanvang is 19:30 uur.
Aanmelden vooraf is nodig en kan via Denise van Denderen van de Gemeente Best: d.van.denderen@gembest.nl

Diverse onderwerpen komen aan bod:

19.30     Ontvangst Burgerzaal

19.40     Welkom door Anton van Aert

19.45     Platform en voorstellen door Harry Smits

20.10     Website platform door Jos van Spelde

20.20     Nieuwe regels vergunningen door Marketa/Arman/Hans??

20.25     Veegplan door Gaby Jansen

20.35     Subsidies door Anna vd Boom en Betsy Wisselink

20.40     Best Bijzonder door Diana Jacobs en Marianne van Beerendonk

20.45     Best Bijzonder door Betsy Wisselink